<< back
Icons view white 16px 611 
Minecraft bee
Icon 3d
Icon heart grey Icon comment 84 Icons view 611



Download Makers Empire 3D and start creating your own original designs!
Download Now

Minecraft bee

4 days ago

Icon comment

Heydude123 : I like bees, but i don’t want them to sting me!!!
Coolkid 2 : Whats minecraft
monkeymischief : i have minecraft and that be looks exactaly like it
bumblebee127127 : I LIKE BEES BUUZZ
Que41 : What a great bee
ChickenFancy : Um are u ok because okay
SirBigglesworthII : Oh my goooosh..! Minecraft bees are my favorite mobs. They’re really cute :)
abdulla ebrahim : i love minecraft
Vicky414 : Sorry! I knew that but is hard to add D:
Unicorn123Fancy : Plz follow
Tracy(Xinyi) Hu : 1.15 update a.k.a buzzy bees update
Hellooooooooo : There is no stinger in the back btw
Hellooooooooo : That is sooooooo good. Also can u check out my stuff
pro2029 : I know minecraft but I still like your design
KEMOO : ما شئالا
GreenGreat6 : Sting everyone except Cherish Pham
Queenofdragons10 : I LOVE MINECRAFT
ErtTruck : God
DiaraHat : So acurate
OMG Olivia : Tooooooo CUTE xD
Jailbreak101 : OMG...how did u do that so well?
TashaL2011 : Done i bought it
Thefastpandaa : REEEE lol PLZ GO SUB TO MY CHANNLE IT’S FLUFFYKITTY!
Que41 : Pls follow @thefastpandaa[-]
BTS.HOPE : So Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
OMGOlivia : Gotta buy it
OMGOlivia : xD
OMGOlivia : Very CUTE
E-line : Me too!!!!!I like to play minecraft x box with my friends and dad!
E-line : That looks like my bee build in community,hmmmm.......
Jgirlthehero : aww! its so cute!
ChickenFancy : Idk if I like it?
collinsBlue : Slogo got trolled in minecraft by bees
Baby Ariel :) : Cute
jake434 : i like bees in minecraft because they are cute!!!!!!!!!!!!!!!!! i also like minecraft
Vicky414 : :D
Que41 : I love it u r so good at this
Hanzylo219 : I think it looks like a real minecraft bee
KirbyStarGamer8 : So good! I play minecraft!
lolz pics : who doesnt it is great
prettylil : ☺😻😍😊
prettylil : twins >.< ☺
ESR : This is soo cool
ElizabethBlue : i love this also i love minecraft
KingAlpha207 : Looks like Minecraft Bee Love it!!!!
13th Doctor : Lol
Vicky414 : Me too
prettylil : minecraft is my dream >.<
Vicky414 : Thank u :D
Vicky414 : Then i make the red one today >.<
Kireina : I was thinking the red one but the white one would also be adorable. >.<
Vicky414 : The white one or what
Kireina : Could you make a fox next? >.<
BTS.HOPE : Hi
Vicky414 : ;D
Vicky414 : ;)
Vicky414 : Thank you :D
Vicky414 : :D :D
Vicky414 : Bello
Face pro : Its perfect :3
madisonCool7Purple : omg love all the creativite
ChickenFancy : Thats ok
BTS.HOPE : SO LOVELY(;
@mail.fcboe.org : OMG ITS MINECRAFT BEE OMG OMG OMG
Ali hassan ali : i play minecraft
prettylil : >.< nice
Vicky414 : Merci :)
Ethanox : j'adore
Vicky414 : >.<
Vicky414 : Thank you
Kireina : Well done >.<
Kireina : Yay!
king pro : wow
king pro : i like it