<< back
Icons view white 16px 1440 
MY CELEBRITY CRUSH!
Animated blocks cropped

3D model is being generated...
give us a few seconds

Icon heart grey Icon comment 161 Icons view 1440



Download Makers Empire 3D and start creating your own original designs!
Download Now

MY CELEBRITY CRUSH!

10 days ago
Name: Josh Hutcherson (he is the actor from the hunger games) Had crush on him since i was little

Icon comment

Nouf.jk : mine is daniel(from hunter house
Black add : ... viking princessjazmine hellow~ i knew you 4 months ago and im a huge fan of you i was thinking we can be freinds~ because im like your buggest fan and i wish i can chit chat with you <3
Harper crown : does he know you
RobloxQueen : Same
Elliaea : So cute!!!
Elliaea : Aww!!!! Im gonna type his name up. Wait. He is a celebraty?
Elliaea : OMG!!!!
Fam bright girl : I got harker i need help can you help me if you can.
Kitty power : Yay so cute
Pupperroo : WHO DID HE PLAY I LOVE HUNGER GAAAAAAmes
Hellooooooooo : My celebrity crush is Daniel Radcliffe (he played Harry Potter)
COOLFun7 : HI
Glamorgirlgamer : Imagen if he came on makers empier!
AbdullaRFN : @VikingPrincessJazmine[-]
grohd111 : WOW!!! Your art work is amazing!!!!
am the queen : i wanted to buy it
sm_10 : so cute
Chloe Zamolo : Beutiful
Chloe Zamolo : How do you make this?
565119 565119 : cute girl
Xxxpinkiexxx : No i dont :3
PrincessNellie : Im happy for u
Alexa.johnston : I live in perth where do u live
Salha Mubarak 5-b : wooooow
29sophiab : I like it
Fortnitegirl : he's 27 years old
Quarantine_Vibes : Can you friend me
coolman23 : JAZ YOUR BaCK!
LaeLaeOkay : Nice :)
XxMayxX : WOW. A. your amazing. B. I lobbe it it's super cute! <3
Xxxpinkiexxx : Im from australia too!
Rraanneeem : Its nice
Great kitty : @VikingPrincessJazmine[-]
Great kitty : Petta?
The miz : Hi
Huynhs : Follow me
rose.h : can we be friends plz
katieLiTruck : That is so sweet
zinkers444 : hey jazmine can we be friends like i knew this game like 6 months or so when i came back i saw CHINESE DANCER BLOBS n stuff so i was like hmm intresting...i think i should try to make something so..i made (car chase) and i realised its so amazing...all of my designs made people happy so u inspired me thank u! ^w^ oh my god my fingers hurt this is so long and im making it longet TwT
jay jayshoe : @VikingPrincessJazmine[-]
Ali_mali : Do u still have a crush on him?
Ali_mali : This si cool
The Potato : Cool beanz
Ali_mali : So u have brown hair?
Daphnesh20 : Nice
Maker : ive never watched it LOL
Coolkidmagic : I watched The hunger games
zinkers444 : thank you! :D
Sassgoode : My celebrity crush is Marc hunter XD
SHAMSA❤ : WOW!❤❤
Luna2468 : Omg so cute
~Macaron~< = -= > : Bonjour VPJ
~Macaron~< = -= > : Im le fan :3
@mail.fcboe.org : yay ur back
maggie unicorn : You came back!! Thank you for not loging out! :D
4444Bike : cool i love to mash :)
NormitaClever : Cute
Yoona kim : So cute! Cool.
esraaBlue : love massege
Anime_fan37 : well hope he feels the same way as you do hope you be nice couples
King of Enchancia : Is your crush josh
Mal12321 : @PrettyLilThang[-] i plau prodigy to! I think my name is amara of the forest or something (but my real name is not amara)
leelee girl 1 : Awsome vikingprincess
VikingPrincessJazmine : Michael jackson yasss, i also had a crush on him to and i love his video “you rock my world” or “remmeber the time”
dalketbi123 : wow thats amazing countinu doing this
VikingPrincessJazmine : Oh ya i would marry the guy in a heartbeat xD
Skyler234 : Aww i hope its a happy ending for both of you guys i can give you some advice on how to get him to fall for u just follow me and we can text all about it in this chat also i help people with advice like that so follow me and text on this chat if you wanna do it trust me i am alot of fun and very sweet when it comes to this so text if u want to or not and i will text back as soon as i can have a amazing day princess jazmine and i hope you agree
VikingPrincessJazmine : But you dont have to say if you dont want to :) thats ok
VikingPrincessJazmine : Ooooohhh cute, you can tell me :D one thing people may not know about me is im a good listener and i keep my friends information or secrets SECRET :)
King of Enchancia : Is your crush justen bebeir
fallure : ur back @VikingPrincessJazmine[-] i missed u so much
Kevintheawesome : Okay im willing to tell but this isa public place make a desgin and put it for hidden and tag me and i will tell u there
Kevintheawesome : Wanna zoom at your zoom lemonkat?
LemonKat : .......
VikingPrincessJazmine : Oh wait you can message me in roblox messages :)
Alissa10 : Ummm?
frost queenFancy : You came back by King Princess Jasmine because last time I've seen you or seen one of your Creations is when you said that you were going to leave for a little bit so did you come back
AmeliaC1234 : This is amazing
bruhBoat : @VikingPrincessJazmine[-] Zinkers444 wants to be friends with you :3
VikingPrincessJazmine : Aw thats nice ^-^ and ya sure i have made some good friends so far
Shaunte : I argee
Lil_victor : Cool
Cooki_cute : Waw it so Nice
nyan cat21 : Mine is freggin michael jackson.
Skyler234 : Awww how cute i hope yall get married
Queen_OfAllDragons : Yeah xD and yes good match! XD u should try to make u and him xD
Khadeejah1234 : CUTEE
Skyler234 : LOVE
Skyler234 : TEA
Kevintheawesome : Nice crush. I have someone but idk if im willing to say it
anmifh : rjfg ffggfghjkjhgxzioifdiuzuydszfufziufdxzfuifdzuf
FaizaKitty123 : Nice
PrettyLilThang : yeah and yeah and thats all idk xD
PrettyLilThang : yeah. now i'll go and suffer in who the next boy will come in now! :P but its fine with me...its just my friends. They have a special language they speak because they don't have the words "I'm good" or "I want chocolate" xd but instead they use works like "i'm rich, good" and they combind them into "i'm good" which I have the special thing to. But its only the people with cat faces who use it. Other people don't understand. We have to go over to my friend xD the name is so funny. Her name is Fancy holiday bow. We use item names for our names. They call me sparkle kitty since I have one. I wish you could play prodigy xD
VikingPrincessJazmine : Oh yes i have ever since i was young, as he grew older and i grew older i have forever had a crush on him xD and oooo interesting im very curious :D
fatma ss : kalas
Queen_OfAllDragons : Tom Holland? :)
VikingPrincessJazmine : Oh tom holland is cute but i always liked this one guy ever since i was a kid, his name is Josh hutcherson the actor from the hunger hames who played peter mellark
94u : first
UnicornFROSTING : o! crush i dont know is he korean like k pop? :)
Choco! : Ohhh..... I know him
Queen_OfAllDragons : Awww owo i searched him up and he looked handsome! :) he looks a good match for ya!:D
Lil cutey : Aww
VikingPrincessJazmine : And the age is good because right now he is 27 years old and im 20 xD
evil13 : Cute! The design is really cute as well!
JuIia : Aww that’s so cute! You’ve liked him for so many years! :o I don’t actually have a celebrity crush, but there is someone...
VikingPrincessJazmine : I know right xD i would marry him if he asked me right now xD
Queen_OfAllDragons : Oh Ok!:D :D idk why but i started felling in love with him xD
VikingPrincessJazmine : Oh ya xD i think i like his figure lol
VikingPrincessJazmine : Oh yas! Who do you think my celeb crush is???? *blushes*
Queen_OfAllDragons : Oh yes lol xD
Queen_OfAllDragons : Hmmm, is it The Rock? :)
VikingPrincessJazmine : My celeb crush i will talk about now ^-^ I had a crush on this guy ever since i watched this movie for the first time, he was an actor since he was young, i was a kid and thats when i liked him, my heart would beat, i would feel warm and blush and fall for him, i would watch movies with him acting in there, and i would marry him to be honest! Its Josh Hutcherson!
LemonKat : Oooooooooooh
VikingPrincessJazmine : Omg the rock, nope not him but good guess ^-^ i think i will add it to the post! :D
94u : cuteeeee
Queen_OfAllDragons : Omg Awesome!:D and yes tom holland is cute :> im gonna search up josh hutcherson :)
Kawaii cute : OMG I LOVE IT @VikingPrincessJazmine[-]
Queen_OfAllDragons : :D! OoooooOoo xD i want to tell u my celebritie crushs too!:D
rin0268 : wow
Victoriajulieta : Is so beatiful
PrettyLilThang : Thats my crush the boy who walks behind my back. But I just keeep laughing
Ali_mali : Mu friend did tell me ur crush
Ali_mali : OMG
Bot #615 : Hello. I am Bot #615 (Stickyrice). Nice design.
VikingPrincessJazmine : I mean the movie came out when i was around my teen years but i watched him act in other movies when i was a kid ^-^
Maker : u watched hunger games when u were little?!?!?!?!?!?!?!?!
Cool girl37 : I am 9 and i have watched it
zinkers444 : *facepalm* HIS REAL NAME IS DWAYNE JHONSON
redvelvet COOKIE : ohh thats sounds so nice hope you two be a nice couple!!
the famous king : i love this lmages
raven roro : that is cute
JuIia : I’ve read somewhere that if you like someone for over 4 months it’s more than a crush ^-^
Fam bright girl : Your back yay
VikingPrincessJazmine : Oh my gosh that is so cute!!
PrettyLilThang : Wow I feel happy for u. xD Im like u too. Everyday on prodigy, (prodigy is a math game) Me and my friends would walk in the Pallet Pass there and every single day, there would be a boy coming up to me and I do the O_O|| face in prodigy and my friends do it to. I like someone in prodigy to. Every morning close to afternoon, he would go up from his house and walk up behind me. He was so happy and kept laughing xD
.